Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.04.2016 01:58 - KINGDOM OF DEATH - 5
Автор: logbook Категория: Политика   
Прочетен: 400 Коментари: 0 Гласове:
0



Ама ти се иба майката ? Евгений: На мен да, ама той как е направил всички други аспекти на кибернетиката като клетъчното делене например, не знам. Ти откъде знаеш за клетъчното делене ? Евгений: Бе аз само принципно знаех от училище за какво става въпрос, но когато реших да направя инвентаризация на знанията си в духовен аспект и като се почна: това го знам, това го знам, това го знам, край нямаше. По едно време се сетих за клетъчното делене, и това знаеше, но когато се сетих, че ние хората не се размножаваме, чрез клетъчно делене, а по полов път се оказа, че няма хабер. И дотам стигнах! Започнах да правя размножението си по полов път във всички аспекти на неодушевената материя и така почти 32 години, докато стане. Браво!
24 + 22 + 18 635 + 449 + 198 659 + 471 + 216 46 + 18 1084 + 198 1130 + 216 64 1282 1346 Евгений: Това 1346 го имам някъде изчислено първи път. Това означава, че изчислих фаталното богатство 1346 втори път през ССР = средно статистическото разпределение!!! Камбаната или И – ДЗИН! Тоест 3-тото е действие!!! Сега като заспя, ще играете GAMBLING!!! Две карти ще бъдат. Черна и червена. Ако кажете червена и се падне червена дублирате пода и вземате всичко. Ако кажете червена и с падне черна губите всичко!!! и обратно. Ама това той го каза ? Евгений: Да! 3:05:59ч. Браво! Така каза. 18.04.2016г,. ЗПЗ, на работа в бараката Евгений Маринов Толев Оказа се, че са казали черна и се паднала червена ! Бележка от 19.04.2016г. Събудих се в 5:22ч на нара в бараката и си пуснах радиото на 100.9MHz – програма Хоризонт. Имаше някакво интервю с треньор по някакъв спорт. Говореха, нямаше музика. По едно време ми се догади от думите на треньора, който лъжеше нагло, че работел безплатно окрилен от вярата на хората в него – досега трябваше да е умрял от глад, ако казваше истината. Искаме да го вметнем това. Евгений: Не! Чакайте сега, че тя стана каквато стана. Наистина ? Евгений: Смених станцията със Z – ROCK на 95.90MHz. Трещеше някакъв Heavy metal както обикновено. В него момент Живота атакува с цел да убие този който е в мен. Майчице мила! И какво стана ? Пиша! Давай! Евгений: Атаката на Живота не успя и оня в мен му каза: Защото РЕТ ме обича. Брех! Душата го спасила ? Давай, остави ги тез коментари. Евгений: 5:29ч беше. Явно е, че Живота се беше прицелил точно в момента на смяната на най малкият ми цикъл 29. После ? Евгений: После някой пита РЕТ, Обичаш ли го ? И РЕТ каза: Виж къв е силен. За душа е нормално. После прибрах леглото. Докато прибирах РЕТ каза на Живота: ЗЛОДЕЙ! Те душите са тъй. Показах му картината на стената. РЕТ: Кво ? Казвам: Nature Morte! Някакъв каза: Морска Миля и РЕТ ме пита безмълвно ? Отговорих: Nautical Mile – NM бе РЕТ. В 5:38:01ч включи професионализмът ми. Междувременно бях отишъл да се изпикая и да си умия очите на чешмата в двора. Таман се изпиках и включиха ОМП – Оръжията ми за масово поразяване. Казах, че обичам Живота студен като сладоледена торта с черешка отгоре и на РЕТ му хареса. Има си хас ! Как няма да му хареса ? Ух, невероятен си. Терактора После! После се умих на чешмата и тъкмо тръгнах към бараката, когато чух ритъма на смъртта – тракането на колелата на преминаващ влак. Аз си знам защо съм приел този звук за ритъм на смъртта. Помислих си,,Професионализмът ми удържа, докато дам връзка“ и локомотивът на влака изсвири точно в 5:40:50ч Боже господи! Веднага се сетих естествено за генераторът ми на случайни числа Lucky Dip Lotto v.4.0.5.0. A ? Teraktora Разбрах, че са тръгнали древните главорези – машините с двоен захват, които разархивирах от стволова клетка на ствола на главният ми мозък с намерението да си оправя здравето и които ме научиха как да стане. Ония същите, на които съждението им за красота било да видят взривена планетата на противниците им – те тогава изпитвали радост. Горките. Като се върнах в бараката устните ми сами казаха безмълвно девизът им: UNITY, СВОБОДА, СИЛА. Не знам защо го казах по този начин. Ние знаем. 5:44:01ч беше и разбрах, че е включило тайното ми оръжие за унищожение на Живота. Добре, няма да ме има. Свърши се. Разбрах!!! КА ( оня вътре ): БРАВО! ( явно впечатлен ) То ясно! Той Евгений едва ли не ще унищожи Живота и без него ? Ами не е знаел. После се оказа, че душите на не знам колко хора са в мозъка ми. Ама как е станало не знам. Боже господи! Много са нали ? Повече от комуната ? Евгений: Много бе! Може и милиарди да са. Не знам. Ти как разбра ?
Евгений: Изрепчиха се колективно в един глас хорово на Живота, че искали да ги има. Нормално. Че искат ами. Не са тъпи. После го записа нали ? Евгений: Да! Чак сега ще си направя сутрешното кафе. Защо чак сега ? 6:40:39ч е, а се събудих в 5:22ч. Ти доколко си тук ? До 8! О, до осем чак. Ега ти събуждането ? Направо се разсъних за нула време. Има си хас! Ами ето го бе ? Чуйте го от радиото! Работел безплатно окрилен от вярата на хората. Те онез идеологията им такава ? Евгений: Той ли каза тези простотии или системата го е принудила да лъже нагло ? И двете! Как да лъже нагло бе ? Евгений: Щото не е истина. Трябваше да е умрял от глад ако наистина работи безплатно – без заплащане в пари. Ама то буквално ? Евгений: Буквално ами! Журналистката го пита защо работите безплатно ? И той :Работя безплатно окрилен от вярата на хората. Благодарим. И ти смени станцията ? Евгений: От гадостта която изпитах от наглата му лъжа. Гръмна хеви метъла, може би секунда преди атаката на Живота и КА се отърва, защото с програма HEAVY METAL – тежък метал или тежка вода, отидох безсъзнателно на максимума на безсъзнателните ми чувства, които през филма по действителен случай ,,ТРИНАДЕСЕТТЕ“ или ,,ГЕРОИТЕ НА ТЕЛЕМАРК“ - гледал съм го като дете и под двете имена в гр. РУСЕ, защото героите на Телемарк които взривили един ферибот пренасящ 2 ЖП цистерни с тежка вода за атомната бомба на Третия райх в едно езеро в Норвегия са били 13 души. А самата група е била от 13 души ? Да! Преди 2 години гледах по телевизията интервю с последният още жив член на бойната група. Това се помни. Така ли ? Счита се, че Хитлер действително е щял да създаде атомна бомба, ако бойната група не беше пратила на дъното на езерото цистерните с тежката вода. Разбрахме! Макар, че това не е истина! Ти откъде знаеш бе ? Евгений: Знам аз! Учили са ме как се прави атомна бомба във Военноморското училище по учебният предмет ОМП – Оръжия за масово поразяване. Какво са те учили ? Евгений: Във всеки случай знам физическият смисъл на чертежа който семейство Розенберг дали на руснаците, за което били екзекутирани на електрическият стол в САЩ! Това ? Да! Това го знаеш ? Да! Ама знам и други неща. Кажи! Майката ви ебах а ? Евгений: Концепцията на ядрените физици на Третият райх, била да създадат взривяващ се ядрен котел. Това е вярно, но не може да стане! Евгений: Може то и аз го направих. Как бе ? Евгений: Просто ядреният котел е малко по големичък. Стига се бъзика! Въобще не се бъзика той! Айде бе ? Ами! Майната ми! И как е ? Евгений: Просто необходимите температура и налягане си ги има, ама немските ядрени физици не се досетили къде са! Боже господи! Ядрото на земята бе! Евгений: Аз нали написах, че котелът е малко по големичък. Да ти имам главорезлъка! Евгений: Тая атомна бомба я правихме с първият ми дух ЕЙЛ. Натопи го и него! Евгений: Не бе! Така беше! Откъде у мен толкова научни знания да напиша файловете с разум ? Ейл ги имаше ? Евгений: Да! Той хареса идеята ми, която заимствах от ядрените физици на третия райх. Дори не е негова. Евгений: Ама аз проверих евристично и видях, че може да стане. Сега ще си печеля парите от хазартни игри с ядреното ми котле, планетата ще се тресе не е за вярване, ама няма да гръмне, поне засега. Благодарим за гаранцията. Евгений: На практика бяха няколко файла. Не са много. Вярно е! Евгений: Аз ги правих с чувства. После Ейл ги продължаваше с разума си, не знам как. Ясно. Евгений: Най ме озори 8-мият файл. 7 са! Евгений: Бяха! Залите на АМЕНТИ бяха 7, сега са 8! Откъде знаеш това име ? Евгений: От скрижалите на ТОТ. Ония дето ги намерили на плочки от неизвестен зелен минерал със златен обков нанизани на златен прът в Египет през 1924г., 108 са. Ти кажи за Аменти! Евгений: Физически това са 7 кухини от долната страна на земната кора откъм течното ядро на планетата. Вярно! Кво да му кажа ? Така е! Да! Дали знае как се ползват ? Евгений: Иба ми се путката майна на чувствата докато успея да видя мислено как се срути земната кора отдолу, за да стане 8-мата кухина, както поиска да направя Ейл. Вярвам ти! Ама я произведе ? Да! Ето защо планетата сътворява ? Евгений: Вече да! Само като се върти. Засега само джакпотите ми от числовите хазартни игри които играя, защото това е личният ми интерес. Не мога да повярвам. Ти знаеш ли каква сила управляваш ? Евгений: Да! Даже ще харижа управлението й на душата ми РЕТ, защото той направо в момента се облизва да я получи. Сигурно му е вкусно а ? Евгений: Облиза ми мустаците, както персийският ми котарак Артур си облизваше неговите когато си хапнеше нещо вкусно. Чак му бях завидял на животинката. Викам си, един ден да се науча да се облизвам като теб, ама с чувството с което ти го правиш и тръгнах с това намерение. Той беше от благороден произход. Бащата на майка му е бил белгийският благородник Ги дьо Финтифлю, които имал любовна връзка с някаква не чак толкова благородна като него украйнска персийска котка и от връзката им се родила майката на Артур. Ще проучим! Евгений: Документите за произхода му още се търкалят някъде в архива с артефакти в шкафа под телевизора в хола в къщи. Те не ни трябват. Кое му е благородното ? Ами котка ? Да! Котарак бе! Добре, котарак! Котарак е мъжкото нали ? Да! То си има физическо съответствие. Дадеш му да яде и трябва да стоиш до него като се храни, защото от време на време спира да яде, вдига глава и те поглежда с благодарност. Ако го оставиш да яде сам, спира да се храни и тръгва след теб докато не се сетиш да отидеш до купичката му с храна и да стоиш там докато не се нахрани. Ама и с жена ти и с теб ли правеше така ? Да! Зависи кой му е сложил храната в купичката. Благодарим. Ама кой го е научил ? Благородният произход. Защо да не стане с хора ? Теб питам! Евгений, не се отнася за теб. Евгений: Купих го за 100USD от които 30USD капаро ( предварително дадени като гаранция, че ще го купя ) от ветеринарен лекар на ул. Подполковник Калитин № 22 във Варна, мисля през 1998г. Колко живя ? Евгений: Той не умря. Макар, че живя до 3-ти март 2002г., защото се жертва за да ме има мен на кораб Гоце Делчев, на 18-ти декември 2001г. Това ли бе ? Да! Това е на кораб Гоце Делчев ? Евгений: Да! В кабината ми, вечерта беше. И си го видял мислено и той ти е дал силата си ? Евгений: Сам дойде в мисловното ми поле. Не съм го търсил. Ама е разбрал, че живота, ще ме претрепе без него. Като го видях му казах мислено: Без твоята сила ще умра, но както искаш ! И той ти я даде ? Евгений: Да! И след 2 месеца почина от злокачествена анемия. Паметник ще му направя. Къде е погребан ? Евгений: Отдясно до железният мост над дерето по пътеката към Кауфланд, Двамата поотделно му струвахме година с Марияна, като отидохме на гроба му. Защо не заедно ? Евгений: Не знам! Аз отидох и запалих една лула на гроба му за да го преродя с програмата ми за прераждане на хора от царството на мъртвите. После Марияна ми каза, че и тя ходила същия ден. Какви са тия камъни там ? Евгений: Сложих ги за да не изровят бездомните кучета трупа му. Браво! Евгений: После заличиха гроба, когато построиха луксозният жилищен комплекс ORHID HILLS на това място! Разбрах. Няма да му строя паметник ? Не е тъй! Елвира: Глупости! И то пълни! Евгений: Те машините построиха този комплекс, за да не те отровя с програмата ми ,,Отровна орхидея“, но аз запуснах сега програмата и ще станеш отровна орхидея, каквато си!!! Малей, ега ти омразата! Разрева се! Елвира, коя ? Да реве! Тази ? Да! Какво тази ? Отровната орхидея, какво ? Сега я видя. Мислено как ? Ето излезе! Евгений: Отивам си в къщи! 8:04ч. Работното ми време свърши. Евгений: Ей къде ги новините на Z – Rock в 11:00ч. Земетресение с магнитуд 4.4 по Рихтер в с. Пъдарево, на 3.7км дълбочина . Това било до Нова Загора. По доклад на кмета Грозев, било кратко, но много силно. Той го почувствал като взрив.Събитието настъпило тази сутрин 18 април 2016г., в 9:46ч. Няма съобщения за щети и разрушения на този етап. Вие като казахте, не, та не. Няма да ти дадем пари. Аз като ви казах, че няма сила която да ме спре, не ви излъгах. Щом ще трошиш наред за да имаш пари свърши. Евгений: Така ми каза първият ми дух Ейл! УНИЩОЖАВАЙ, ВСИЧКО И ВСИЧКИ ЗА ДА ИМАШ ТОВА КОЕТО ИСКАШ!!! Както се оказа, не ме е излъгал. Да го еба в мамата мръсна аз ! И ти какво ? Евгений: Изпълних! Той беше небиологичен дух с много развит с сравнение с моя интелект. Дори сега ? Евгений: Ами имаше поръчков звездолет. Голямо доброутро значи ? Евгений: Ами, не беше богат, ама като нашите рокери, нямат пари ама карат Harley – Davidson! Фен значи ? Евгений: Много обичаше мощни мотоциклети, пък аз мотоциклет да не видя. Не е за мен кеф, да ме духа вятър и да ме вали дъжд на мотор. Различна психика имахме. Да го еба в рокера аз ? Евгений: Да нещо подобно на нашите рокери беше психиката му. Аз съм по комфорта. По възможност с повече екстри. Теб те знаем. Ама си готов на всичко за тези екстри ? Евгений: Ами за мен 14 000 лева за екстри не са много, за едно Infinity Q 30 да речем. Базовият модел е 48000, с екстрите 62000 лева. Миришело на лукс. Не е луксозно де, ама се усещал аромата на комфорта. Молим ти се! Искаме ПЕТЕЛ! Доктора ли ви трябва ? Не бе селото! Това е село ПЕТЕЛ, намира се на 2км, от село Овчарово, до Добрич, където се произвеждаха маслените филтри за Лади, GARANT. Намериха го вече. И какво има там ? Там през 1998г., докато чакахме в Самарата, да влезем при врачката АНИ – туркиня която решила да не си върне турското име след възродителният процес през 1986г., който завърши с Голямата екскурзия до Турция, за доста български турци, като я нарече др.Тодор Живков, ВЕНЕТА ДИМОВА ВЪЛЕВА стана кръстница на персийският ми котарак, като му даде името АРТУР, защото било царствено и този акт на кръщене, беше одобрен от съпругата ми Марияна Димова Толева. Аз си мълчах! Да не дава господ да проговориш  После като влезе при врачката кво стана ? Евгений: После дадох 108 лева за едно 35кг шиле, дето ми го заклаха при врачката. Не обърнах внимание с глава обърната на изток ли го заклаха, ама май беше на Югоизток. Главата на шилето ли бе ? Да! После го сложиха в багажника. Трябвало курбан да дам за оцеляването ми в катастрофата ми при разклона за с. Дебрене по пътя Добрич, Варна. На 30 юли вечерта през 1983г., беше около 23:30ч. Браво на врачката. После го ядох! Оказах се в 19ч с неодрано шиле в багажника на входа на Варна. Тогава ? Действах! Какво направи ? Около 19:15ч бях вече в циганската махала в кв. Владиславово. Охраната ме спря малко след входа. Не видях пушки и пистолети де. Та казвам : Имам в багажника неодрано шиле. Първата вляво, втората къща вляво, казва охраната. Отивам аз. Излизат двама – Баща и син. Тъй й тъй казвам, колко ще ми вземете да ми одерете шилето ? 4 лева, казаха, по 2 лева, ама нож имаш ли ? Имам викам и изкарах ловджийският си испански нож от Molybden – Vanadium steel. Къде е сега ? В чекмеджето с прибори в кухнята. 50USD дадох за него в един часовникарски магазин на бул. Княз Борис I след като си счупих ръката в SAN LORENZO ,Аржентина през 1997г. Точно за 12 минути по часовника ми шилето беше одрано, изчистено и каквото ставаше за ядене беше сложено в найлонови торбички. Това за 12 минути ? Да, закачиха го на един ченгел пред къщата им и като го метнаха. Толкова са го одрали ? Евгений: Кожата не беше повредена никъде. Знам, защото проверих, понеже ни трябваше с Марияна. После ? После дадох 4 лева на бащата. Взех си ножа, макар, че на тях им се искаше да го забравя, явно им беше харесал. Мама им циганска. После се прибрахме в къщи. Сложихме кожата под душа в банята, стъпихме голи двамата с Марияна на нея и се окъпахме. Както стъпили върху кожата ли бе ? Евгений: Да, така каза Ани! Шилето го разфасовахме с комшията Тотьо Вичев Илиев и Марияна го занесе във фризера на комшийката Мария Димова, защото нямахме фризер. Ядохме го сума време. Около 17кг чисто излезе. Ти си получил това за 108 лева ? Евгений: Които платих за шилето + броят на годините ми тогава х 2, което беше 82 лева на Ани, плюс 10 лева които й даде Марияна за да й гледа. Разбраха. Ами Венета ? И тя даде 10 лева. Значи 210 ? Да, за тримата. Ами катинара ? Тоз тука ? Евгений: Пак беше тогава. И за него дадох 4.50лв, май от Овчарово. Късметът ми бил заключен, та трябвало да го отключа, като хвърля отключен катинар на кръстопът – според Ани де. Ама с ключовете го хвърли ? Да! Който го намери да може да го ползва. Дожаля ми за новият катинар. Не е човек а ? Да! Защо не запази ключовете ? Няма логика! За какво са ми ключове без катинар за тях ? Ще те убия, помни ми думата! Теб, не него  Но в затвора, попаднал на хора и станал човек ! Евгений: Туй ли искаш ? Да! Евгений: Няма как да стане. От ТОЛЕК – Горна Оряховица ме пренасочиха за ТОЛЕК – Бургас, защото съм плавал по корабите. По доволен съм щял да остана. Ама защо е свързано с Горна Оряховица ? Бях планирал едно посещение в Софийският Централен Затвор, за да почувствам физически с тялото си какво е да си в истински затвор, не като в психиатрия. После ? Това ,,се случи“ случайно... Стига! Както и да е спах една нощ в СЦЗ и после по етапен ред с влака за Варна, ама беше петък и ни свалиха с другите двама колеги за Варна, на гара Горна Оряховица. Там слязохме от влака. На гара Горна Оряховица нали ? Да! Закараха ни в чисто нов затвор на гарата – приемо – предавател му викаха. Как стана човек бе ? Евгений: Ами приготвих се да гладувам 2 дни до понеделник. Нямах нито стотинка. Колегите имаха лев и нещо. Двамата ? Да! Събраха някакви стотинки. Кога беше това ? Октомври 1985г. Майката им ебах. После ? Дадоха те парите на надзирателя и той донесе 2 хляба ,,Добруджа“ и метална кутия с тахан халва от 900 и балканската война = Захарни заводи,,Горна Оряховица“. После стана това което ме изуми. Кое ? Колегите ми по съдба, споделиха хляба и халвата си с мен. И досега обичам хляб с тахан халва, а затвори никога няма да има. Сетете се защо ? Ама от първи път нали ? Да! Благодарим. Добре, че има затворници на този свят  Друго ? Няма! Ако искаш това ? Няма нужда!   Ако искаш да ти докарам гаубиците от резерв,, СТАВКИ“ от втората световна война, щот с черешово топче няма да  


Тагове:   king,   death,   democratie,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: logbook
Категория: Политика
Прочетен: 36146
Постинги: 25
Коментари: 21
Гласове: 37
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930