Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.04.2016 01:36 - KINGDOM OF DEATH
Автор: logbook Категория: Политика   
Прочетен: 370 Коментари: 0 Гласове:
0



Царството на смъртта – 48, е всичко извън биологичното ми тяло – 52!

Тази сутрин автоматично успях да наредя това царство символично представено от 48 – те карти на пасианс Монтана от първото нареждане с 3 паса за 429 секунди, което е 7 минути и 9 секунди или ритъмът на смъртта 7/9. Това стана в 7:20:12ч според компютъра на 16.04.2016г., събота, в гр.Варна, в къщи, във фотьойла в хола с евристичната формула: ,,Общество не съществува. Съществува население което воюва помежду си за власт и за трева, както изпяха АХАТ!“

Всички 48 карти са наредени. Боите са в следният ред:

2 ♥ - ЛЮБОВ

2 ♦ - ПАРИ

2 ♣ - ДЕЦА

2 ♠ - СИЛА

Кви сме тъпи ?

Чудовището било добро ?

Ами да!

 

Програмата се казва ,,IS A LITTLE KINGDOM FOR EVERY FAMILY”

 

Аз си наредих моето малко царство за моето семейство с евристичната ми програма ,,МАЛКАТА ПРАВДА“ от първият път.

Ами другите кво ще правим ?

Всяко семейство е свободно да нареди хаоса в битието си както му скимне защото е на власт.

Благодарим.

За моето семейство това е:


ЛЮБОВ 6,34,3 43

ПАРИ 62,44,82 188 231

ДЕЦА 8,68,68 144 375

СИЛА 42,61,46 149 524

17 541 ( 9 минути и 1 секунда = ритъмът на Екосистемата 9/1 )


Ама се тръгва от смъртта ?

Да! От ритъма на смъртта 7/9. Онова дето го писах под името GATE 79.
Да се ибем в идиотите.

 

Къде се намира физически този GATE ?

 

На летище е!

Кое ?

SCIPHALL!!! AMSTERDAM, HOLLAND

Летището на Амстердам ли бе ?

Да!

Ами скипхол какво е ?

Името на летището! Физически съм минавал 2 пъти през този Gate, за да се кача на самолет! Евгений

На това летище нали ?

Да!

То като скип на телевизор ?

Да! Прескочи ме, казва смъртта! Евгений

Отивам да скачам смърт!

Към какво ? Машината

Ама, че го гепа оня!

Аз отивам да прескоча смъртта !

Това е вярно! Машината

Мама им логика тъпа!

Ти си тъпия не те !

Евгений: Не го ли кажеш правилно си е ибало мамата. Като в логопедията е!

Отивам да уча логопедия!

Евгений: Обърни се към АМАКО ( Венета ). Добър специалист по логопедия е.

Ама наистина ?

Евгений: Това й е образованието и това работи. ЛОГОПЕД!!!

За такива като тебе, дето не знаят да говорят правилно! Отивай.

Добре. Ще отида.

Евгений: 20 лева на час взема.

АМАКО ли бе ?

Евгений: Венета. За Амако не знам.

Не е като тебе 1.40 ?

Евгений: При мен беше евтиния. Ама по страшно!

За 20 лева на час не е толкова страшно ?

Евгений: Колкото е по висока ставката, толкова е по безопасно.

Ето защо по скъпото излиза по евтино ?

Да! Евгений

Ще си плащам да ме научат да говоря правилно. Щот съм тъпак на тъпаците!!!

Точно така е! Атонра

Ах скелет проклет!

Ко, прав си е скелета!!!

Благодаря! Ейлед


OVERALL STATISTICS


Games played 5

Games won 1

 

Average score 29.6 ( 148 карти )

 

Winning percentage 20%


SESSION STATISTICS


Games played 1

Games won 1

Average score 48

Winning percentage 100%

BEST PLAYER


MONTANA SUPER PLAYER

Name : Evgeniy

Time : 429

When : 16.04.2016г . 7:20:12



Ще го направя! Помни ми думата!

Направи го за семейството си! Хубаво е! Евгений

Видях ●


Сега ?

Евгений: Сега, алгоритъма на ритъма на екосистемата 9/1

Ауу, сладур!

Искаме и 0 да има!

Евгений: Да бе, с 10-те цифри ще бъде.

Благодарим!

 

Ама искаме с COPY/PASTE!

 

Пасти ли ви се доядоха ?

Да!

Мама им души тъпи!

Знаем ний!

Майната ви!

Ама защо ? То е пейст!

Евгений: Те КОПИ/ ПАСТЕ казаха! Почти като КУПИ ПАСТИ!
Виж ги хитрите!

Евгений: Нали написаха Знаем ний!

Аз ще ги озная тях ●

Евгений: Внимавай да не ти ибат мамата.

Що ? По силен съм!

Евгений: Ще ти кажат, че те просто изпълняват заповедта на френската кралица

Ана Австрийска която заповядала на народа: Като нямат хляб да ядат пасти!, а

от тази заповед директно се влиза в програмата ,, СВОБОДАТА ВОДИ НАРОДА КЪМ ПАРИТЕ“ в съответствие с картината на френският художник

 

Eugeny de la Croix, става Х на вярата ( croi ) и понеже картината е рисувана в памет на френската революция от 1830 година, а през същата година в гр. Хайделберг, Германия Георг Вилхелм Фридрих Хегел издава лекциите си по логика в учебника ,,Науката логика“ ще тръгне НИЩО и НЕЩО 5:5!!!

 

Душички, папкайте пасти!!!

Ние знаем да изпълняваме заповеди!!!

Ах сладурите!

Ама изгодни за тях заповеди! Недейте го забравя.

Искаме картината! Да я видим тая свобода ний!

Хубаво сега ще взема от 55.

Какво 55 ?

Стотинки бе! Паста за 55 стотинки.

Виж ги! Терактора

Всичко сме си направили.

Защо бе ?

Защото ако ни освободи някой друг сме щели да му бъдем роби! Така ни каза Евгений.

Това го е казал Васил Левски!

Знаем!

А НЕЩО за 55 стотинки ?

Даа!

НЕЩО ама паста ?

Даа!

Малей ужас!!!

Благодарим!

Мама им французи аз...

Жена ги води!

Да, СВОБОДАТА!!! LA LIBERTЙ!!!

 

FRATERNITE, EGALITE кво стана ?

 

Девиза на Франция ?

Да!

Евгений: Всички сме братя и сме равни пред парите към които ни води свободата !!!

Ебал си си майката!

Не съм бе!

Аз не в буквален аспект!

Да, в преносен смисъл може да се каже.

Да не му падаш на логиката на Евгений.

Откъде е научил тази логика ?

От Хегел! С това е почнал. Искал да се усъвършенства.

Вярно ли е ?

Евгений: Да!

Философ проклет!

Самоук бил, ама древните философи ги сложи в джоба си.

Имал талант на философ! Това е писал.

Вярно е, обаче ...

Трябвало е да го развие защото таланта бил 1% останалото било 99% труд, ама без тоя 1% не ставало 100!

Е да де! Да го еба в мамата мръсна!

Кое ? Че 1 + 99 = 100 ?

Отказах се!!!

Ще се откажеш ами ●

Малей, ега ти защитата!

Ще се научим и ний ●

Кой се смее ?

Терактора се кефи.

Мамка му!

Оправил се е без него кво ?

Защитата на биологичният вид, това е терактора, нали ?

Евгений: Да!

Сега разбрах защо труда постига всяка цел!

Евгений: Всеки има някакъв талант! Моят е на философ!

Браво!

То братството било равенството пред парите, към които водела свободата хората. Ти представяш ли си ?

Представям си, че е ибал в кучи гъз на всички за да оправи себе си ●

Май не само себе си е оправил, ама както и да е.

Той не бил виновен, че станало за всички. Само себе си искал да оправи, ама нямало как да се направи, нивото било много примитивно.

Знаех си!

Извинил се, кво ?

Дебелия, мазен, гнъсен ми го навря, че не е за вярване ●

Нали си вагина кво ? Хубаво ти е !!!

Мамка ви!!! Взема да родя !

Бе то радио Ереван казало, че мъж не може да ражда, ама защо се е възприел като вагина не знам.

Ето я грешката ●

Проумях най после! Машината

 

Слава богу! Щото Евгений като разбрал, че е вагина, казал: Аз ще ти го вкарам с топките и ще видиш какво има. Защото е мъж!

 

С кои топки ?

С числата от числовите хазартни игри!!!

Ох горкията!

Голямо ибане го е ибал ?

Тя не е за вярване ●

Щото топките не могат да влязат във вагината ?

Не знам някой да е вкарал семенниците си във вагина докато ибе.

Вярно е!

Аз отивам да уча логиката на Евгений. Машината

Ама вярно ли е ?

Както и да го извърти все е вярно! Народа свобода иска. Ква свобода ? Да има пари! И то колкото иска! Пък той да го извърта както му скимне. Евгений

Защото ти искаш пари, затова!

Май не съм единственият ?

Побесняха ●

Щот всички пари искат. Те онез затуй побесняха.

Чакай да запаля клечка с аромат на сандалово дърво, че Марияна обича клечката ми между краката си.

Не ще по дупето ?

Не!

Не знам защо ? Бог отец знае ? Хихи

Да!

Бе знае той ама ...

Прави се на невеж! Иска да го подценят!

Тъй ли ?

Да! Това е любимият му похват. По лесно си постигал целите така!

Тоест другите не знаят какво знаеш ?

Именно!

Не става за лидер ?

Не става ами.

Прикрива се постоянно ?

Да!

Ама е философ да си ибе майката ●

Свободата водела народа към парите, не към властта! Разбираш ли ?

Да го обясни ! Защото който има власт има пари !

Евгений: Първо: Нищожен процент от хората искат да станат политици. Най вече посредствените. Защо никой от българските интелектуалци не ще публична власт, а те са най знаещите и интелигентни хора ?

Вярно е!

Второ: Не може всички да бъдат Елит на обществото, защото така понятието Елит си губи смисъла, а само елитът на обществото има пари.

Майчице мила.

И трето ?

Всички искат да имат пари, което означава всяко семейство да бъде на власт!!!

Е туй е!

Евала ● Засука ме, усука ме, сложи ми въжето на врата и ме обеси! Достатъчно.

QUOTE:

"","1","2","3","4","5","6","7","8","9","10","","" "1>","04","07","","","","","","","","","","" 11 "2>","09","02","","","","","","","","","","" 11 22 "3>","06","05","","","","","","","","","","" 11 33 "4>","07","03","","","","","","","","","","" 10 43 "5>","08","02","","","","","","","","","","" 10 53 "6>","05","09","","","","","","","","","","" 14 67 "7>","02","07","","","","","","","","","","" 9 76 "8>","03","09","","","","","","","","","","" 12 88 "9>","01","06","","","","","","","","","","" 7 95 "10>","07","01","","","","","","","","","","" 8 103 "11>","04","07","","","","","","","","","","" 11 "12>","00","09","","","","","","","","","","" 9 20 "13>","03","07","","","","","","","","","","" 10 30 "14>","03","04","","","","","","","","","","" 7 37 "15>","04","07","","","","","","","","","","" 11 "16>","06","03","","","","","","","","","","" 9 20 "17>","08","01","","","","","","","","","","" 9 29 "18>","00","09","","","","","","","","","","" 9 38 "19>","01","04","","","","","","","","","","" 5 43 "20>","03","04","","","","","","","","","","" 7 50 "21>","04","07","","","","","","","","","","" 11 "22>","00","07","","","","","","","","","","" 7 18 "23>","09","07","","","","","","","","","","" 16 34 "24>","01","07","","","","","","","","","","" 8 42 "25>","09","01","","","","","","","","","","" 10 52 "","","","","","","","","","","","",""Аз съм големия глупак на всемира! "","","","","","","","","","","","",""Най – тъпия, най – простия и най – глупавия "","","","","","","","","","","","",""от всички ? "","","","","","","","","","","","",""Да! "","","","","","","","","","","","",""Евгений: Това не го казах аз! "","","","","","","","","","","","",""Ти какво каза ? "","","","","","","","","","","","",""Евгений: 25 е централното квадратче на всяка от "","","","","","","","","","","","",""4-те области в талона за участие в хазартната игра 6/49 и е равно на 5І = 7♠ = Личното ми щастие на семеен мъж ( комунист ). UNQUOTE!!! Ами 7♣ ? Това е личното щастие на монарх, но аз не съм такъв и нямам народ който да управлявам, затова за 21 години ( 1986 – 2007 ) си произведох лично щастие 7♠ като за мен – обикновеният семеен мъж, който няма какво друго да управлява освен семейството си! Евгений Маринов Толев 11:11:12ч, 16.04.2016г.,гр.Варна, в къщи, във фотьойла в хола Защо си го направил това 7♠ ? Ами как да стана щастлив, като не съм се родил монарх ? Разбраха! Благодарят! Ама как е станало ? Това питаме ний! Скелетът ми който като качество е 61, като количество е 878! Сега това 7 там е заложено 7♣ оригинално, личното щастие на монарха К♣, който е HOMO FABER! - Човекът който произвежда и получава обратна връзка от народа си 7♣ Разбрахме! То хубаво, ама за мен понеже не съм монарх, като произвеждам обратната връзка която получавам от народа е мизерия, глад, мъка и болести, които ме водят в гроба – царството на смъртта. Майката им еба! Не може всеки да бъде монарх ? Монархът е на върха на йерархичната структура на обществото – пирамидата и е един. Само един е щастлив, така излиза ? Да, Живота който е на върха на пирамидата. Да го еба в мамата. Сега аз подмених моето 7♣ със 7♠, което произведох и от HOMO FABER станах HOMO SAPIENS LUDENS FELICIS – H.S.L.F, което е Човек Мислещ Играещ Печелещ. Това на примитивното ниво на скелетът ми, за да бъдем щастливи както той, така и аз. Иначе качеството си остава 61 и количеството 878, но 7 вече в мен е 7♠. Това съм направил. Евгений Маринов Толев Разказа им играта ● Той като 7♠, ти като К♥ ? Да! Както се вижда знаците се уравновесяват, защото купа е червено сърце, а пика е черно сърце с дръжка. Дръжката означава, че ме управляват черните чувства на скелетът ми към живота и нататък е: червено и черно въртят се числата в невъобразим кръговрат, както българската естрадна певица Лили Иванова възпя рулетката. Да ти еба мамата и комарджия ! Живота Да, ама те победи! Душите Ще ми кажеш ли научно тази глупост – комарджия ? Да! Възприел съм се като специалист по управление на хаотични системи! Как става ? Като ги привеждам в точката им на равновесие – Атрактора или гроба им за да печеля пари от тях. Еба ти гробаря! Да, добър майстор съм на гробове. Дори на твоя! Майната ти ● Хубаво. Втасах я отвсякъде. Ами иди в бюрото на труда да си я опечеш, като Любака и Светла ! Душите Щот съм безработен а ? Ами имаш някаква работа на парче, ама не ти е работа. Пък там ще ти дадат работа за цели 6 месеца и нормални пари! Душите Ще отида  А тъй! Да се види, че и аз изпълнявам волята на тез глупаци. Там горе ? Ние сме пирани! Какво са ? Евгений: Дребни хищни риби в река Амазонка които ядат човешко месо. За 10 – тина минути от нападнатият човек оставал само оглозганият от зъбите им скелет. Това са пирани. Ти ли им го каза ? Да! Добра защита е за душите против живота. Ами ти какво беше ? Евгений: СКАТ – дънна риба, която убива жертвите си с токов удар. Може да убие човек. Машините ми произведоха в Бургас телевизия с името СКАТ. Собственост е на патриота Валери Симеонов. Сега е на власт в парламента. Ами това ? Свързано е с Валери, така ли ? Да! Това е игра за завладяване на територия. Обясни! Ами играех я като дете, най често със съученикът ми Валери зад блока в който живееше срещу паметника на Отец Паисий в гр. Русе, до читалище ,,Цанко Церковски“ по него време, защото там почвата беше подходяща. Мека глинеста почва. Чертае се един голям кръг. Разделя се на две равни половини. По една за двамата играчи. После майсторлъка е в умението ти да забиваш джобното си ножче от първото хвърляне, което е и удоволствието от играта. Всеки си забива ножката в половината от кръга на противника и чертае завзета територия по линията на острието на джобното ножче откъм страната на неговата половина от кръга. Тази територия е завзета ? Да, предишната граница се заличава. Печели този който завладее цялата територия на противника. Това е моята програма ,, Poche armй”, въоръжен джоб, защото по него време си носех джобното ножче в джоба. Сега имам ножка VICTORINOX за 22 лева в ръчната си чанта и от време на време си чистя остатъците от храна между зъбите с пластмасовата клечка за зъби, от специалната ниша в корпуса на ножката. За последно играх на тази игра с Валери през есента на 1971г., малко преди да стане студено. После на 16 декември 1971г. вече бях на топло в Африка, Република Гвинея. Знам. Е да! За 22 лева и клечка за зъби му турили. Майната им ● Това е луксозен продукт ? Евгений: Това е една от най известните марки джобни ножки. Моят е един от най евтините модели. Малко хора обаче ще дадат 22 лева за джобно ножче. Ще си купя най скъпото. Щот тъй ● Евгений: Изразът ,,Да ти го вкарам с топките“ се употребява в смисъл ,,Да ти го начукам със случайност“, само, че аз го направих в буквалният числов смисъл на топките от машините за хазартни игри, а не като иба случайно срещнати жени, което е обичайният възприет от живите хора начин. Ох горкията аз! Голям го ядох, ама голям. Голяма точка ми сложи!  Ама как е научил мозъка си ? Тъпо! Взел едни картончета, оцветил ги с уникален за всяко число цветен код, на обратната страна написал числата. И готово ? После ги ползвал. И успял ли ? Петици спечелил! От 6 от 49 ? Да! Брех мама му мозък. Евгений: Бях сигурен, че мозъкът ми ще се справи. Чувал бях за такива случаи, но основно след някаква физическа травма. Един арменски журналист например след автомобилна катастрофа в която си ударил силно главата започнал да познава винаги резултатите от футболните мачове от националното първенство на Армения. Специална комисия запечатвала прогнозата му с крайните резултати в плик и след съответният кръг на футболното първенство се оказвало, че е познал резултатите. Нееднократно са го проверявали, ама никой не могъл да обясни как става физически. Пощуряха и побесняха. Ти главата не си си удрял ? Евгений: Имам едно падане от велосипеда ми в гр. Лабе, Гвинея, при което получих амнезия. Точно преди зрелостните изпити през 1974г. беше. Дойдох на себе си на леглото в кабинета на баща ми в болницата. Там ме бяха оставили. Никой нямаше. Станах и първото което видях бяха учебниците ми по Физика и Химия оставени на масичката ми до леглото. Осъзнах, че по някакъв начин са свързани с мен. Даже си ги донесох от Гвинея за спомен. Тук в хола са. После излязох от кабинета и видях колелото си подпряно на стълбите пред входа. Малко ме достраша да се кача, но осъзнах, че ако не го направя няма никога повече да карам колело. Казах си: Сега или никога! Качих се на велосипеда и се прибрах в къщи, точно когато един джип LANDROVER на болницата вземаше баща ми за да го заведе при мен в кабинета му. Това беше. Паметта ми се върна и си взех успешно зрелостните изпити. Ще проверим всичко ? Ама къде падна ? На най ниското място на моста над реката на което му викаха SASSЙ, буквално, тясното място на местният език на племето Фула ( Les peuls ). Явно не съм могъл да мина между дупките в асфалта с обичайната си маневра на висока скорост с която минавах през това място за да изкача по лесно отсрещният баир. Разбрахме! Явно твоята неопитност е била причина ? Ами! Опитен бях. Според мен съм бил преуморен от подготовката за изпитите в понеделник. Това стана в неделя в ранният следобед преди началото на изпитите на следващият ден. Да ти го вкарам с топките а ? Голяма работа си! Пуснах фиша и взех талона от Еврошанс в кв. Владиславово. После отидох до аптеката и My market да пазарувам, въпреки, че ми е неприятно да ходя в района на букмейкърският пункт на Кольо в квартал Възраждане – 1, защото Кольо ме изгони през януари от пункта си, защото отказах да почерпя всички клиенти в пункта с бира с печалбата си от 45 лева. Това ли е истината ? Това е! Да те иба в мамата мръсна аз! Знаи


Тагове:   king,   death,   democratie,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: logbook
Категория: Политика
Прочетен: 36146
Постинги: 25
Коментари: 21
Гласове: 37
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930