Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.04.2016 01:54 - KINGDOM OF DEATH - 4
Автор: logbook Категория: Политика   
Прочетен: 396 Коментари: 0 Гласове:
0



Ами като мамино детенце, като каквото се бях възприел в съответствие с повестта на Любен Каравелов ,, Маминото детенце“, което обичало най много изстудена в кладенец ( не пише дали е кладенецът на желанията – STANWELL, което е марка качествен датски тютюн за лула на фирма MAC BAREN. Сега се отучих да го пуша защото нямам пари, 16 лева струва пакета в МЕТРО Варна ) диня и локма – рухо, което е локум, обичам доста от видовете локум произвеждани в захарният завод в Горна Оряховица. Та си мислех, няма ли някой фирмен магазин на завода в гр. Горна Оряховица за да си купя локум от някой вид, който не съм опитвал, защото там трябва да има целият асортимент на завода ? И какво измисли ? Ами сетих се, че ЛОКУМ е ЛОК – УМ! Заключен ум ли значи ? Евгений: По скоро реших да ползвам заключваща система – LOCKSYS, защото патронът на секретната брава на вратата на офисът ми е от тази марка. Защо ? Не беше ли 3М ? Евгений: Не ме инересува откъде знаете, че оригиналният патрон беше 3М, но аз го смених още когато влязох във владение на офиса си, защото от строителната фирма ,, Камен Катев – ООД“, ми дадоха само един ключ. Другите ги нямаше и не знаех какво е станало с тях. Разбрахме. Из носа ще ти го изкарам тоз ТОЛЕК! Не е за теб! Евгений, не е за теб! Евгений: Разбрах. Ама другите ? Евгений: Първото е саморазвиващ се ум. И какво е ? Евгений: Ами LOCKУМ, ама LOCK не е ключалка а ШЛЮЗ. Какво общо има със саморазвитието ? Ами сега корабът влиза в шлюза и вратата зад него се затваря. Тъй! После ? После с помпите нивото в шлюза се покачва – умът се развива и корабът се издига нагоре, докато нивото на водата достигне нивото на тази в пристанището, след което става възможно да се отворят вратите на шлюза към кейовите места в пристанището и корабът излиза от шлюза. Какво общо има Кардиф ? Евгений: Пристанището на Кардиф, Уелс, UK, е съоръжено с шлюз. Откъде знаеш бе ? Синът ми Емануил ми изпрати по интернет снимки от разходка с жена му из района на пристанището на гр.Кардиф и аз го видях на една от снимките. Брех да ти еба майката. Ами третото ? Евгений: Тоест второто защото е женско. Само шлюз не бях ставала! Евгений: Спокойно няма да станеш шлюз. А какво ще стана бе ? Евгений: Женското си самочувствие. Когато ми го напишеш, ще ти дам колкото искаш пари! Добре де! То лесно! Кое ? Да ти го напиша! Не е като парите а ? Да! Ама наистина ? Евгений: Да, ЛОКВА е! Женското ми самочувствие е локва, така ли ? Евгений: Шшт! Слушай сега! Слушам! Сега Локчо е един препарат за миене на чинии от фирма AMWAY. Американски е, не е евтин, произвежда се от не знам какъв сорт специална трева и тези които са го произвели са спечелили 500 000USD награда от NASA, защото това веро както му казвам аз Знам! Може да се разтваря напълно до вода. Изискване на NASA, необходимо за космонавтите на совалките им едно време. В е женското ти самочувствие ! Властта ли ми бе ? Евгений: Ка щяло у мен такова нещо ? Да си помисля, че властта ти е самочувствието ти ! Е кое е бе ? Евгений: Ами чифтът ти млечни жлези, които погледнати отгоре са си буква В! И доколкото знам, формата им и особено това дали ще падне молива ако го сложиш под някоя от тях са важен източник за самочувствието на всяка жена, особено ако молива пада, тогава женското самочувствие е високо. Съгласна съм! Виж как й влезе под кожата! Евгений: А – то си е автоматичното им действие, програмка, която не само определя колко кърма ще имаш, но и определя кога от коя млечна жлеза да суче бебето ти! Как кога от коя ? Евгений: Ами реда в който уж бебето редува млечните жлези когато суче. Ти кърмила ли си ? Кърмила съм! Евгений: Значи трябва да знаеш, че понякога гладното бебе се заинатява и не ти ще лявата гърда да речем, ама като му дадеш дясната суче. И не ги редува последователно двете. Не е един път лявата, друг път дясната млечна жлеза, на уж хаотичен принцип е, може 2-3 пъти да суче от едната, после 1 път от другата и после пак 2 пъти от първата и така нататък. Брех, туй интересно ! И защо го прави ? Ами властта – В на твоето женско самочувствие – млечните ти жлези – В му пише съдбата. Евгений Отивам да ти ги дам! Парите ли бе ? Питай я ? Да, ще му дам колкото иска пари!!! Защо ма курво ? Защото ми каза това което исках да чуя. Как си програмирам детето. Локва а ? Евгений: Да! LOCВА А LOC ли се казва препарата ? Евгений: Да! Ти откъде знаеш за този проклет ЛОК ? Евгений: Майката на баджанака Мария от 20 години се занимава с мрежов маркетинг към тази фирма и през 1998г., ме беше наела за шофьор на баджанака Спас за да доставяме с моята LADA Samara 1500S, заявките й от склада на фирма AMWAY в Букурещ. Та тогава гледах нейна презентация на продукта LOC на компютър. Оттам знам. И туй за совалките а ? Да бе! Миещ препарат за ползване на космически кораби и станции. То и туй трябва. Прави са  Ама колко струва ? 15лева за 700мл май, ама е концентрат и се разрежда преди да се ползва. Ясно! Не е толкова скъп ! Евгений: Не е, но Марияна си купува ЕХО за лев и нещо. Тъй ами ! Знае тя Е – ХО а ? Евгений: Да! ХО – пише на десетгодишните коняци.На 5 годишните брендита пише V.S.O.P! Ох мама ви женска да еба! Стар коняк тя ! Евгений: Аз казах ли ти, че от женско отмъщение по лошо няма за мъж ? Затова трябва да бъдеш с жените, като петел сред кокошки, ако искаш де ! Петльо се разхожда важно и кокошките кудкудякат около него ? Евгений: Нещо такова, ама трябва да си върши работата. Каква му е работата ? Евгений: Сигурност, Пари, Секс !!! Като за петльо стига ? Евгений: Да! Другото го вършат кокошките ? Евгений: Да бе! Това са ми задълженията на мъж в семейството. Ама сигурност включва всички аспекти. Не само да не ти падне случайно на теб или жена ти и децата ти керемида или ледена висулка на главата, но и да защитиш семейството си от държавата и нейните силови структури да речем. Сякаш държавата е престъпна структура ? Евгений: За мен държавата е много опасна крайно агресивна към хората силова структура пораждаща криминалната престъпност на принципа на третият закон на Нютон от класическата механика. Повече няма да питаме. Щял да спасява семейството си от държавата ! Боже господи! Евгений: Аз на 8 септември 1980г. бях нападнат от висш държавен служител и партиен функционер, член на ЦК на БКП и никога не го забравих ● Горката държава! Няма смисъл да плача на гроба й ? Евгений: Да! Платил съм на професионални оплаквачки. А венец ще има ли ? Евгений: Да! На него пише ,, В ПАМЕТ НА БКП!!!“ Отношението му към властта е крайно отрицателно. Не го забравяйте. За него тя е престъпна структура нападнала него и семейството му! Тъй ли е бе ? Евгений: Държавата си е присвоила правото да изисква подчинение от хората без това право да почива на нито един физически закон във всемира. Този факт ми позволи да я унищожа завинаги. Ще видите! Тя стъпва на страха който създава като убива, но това не е физически закон. Брех мама му! Прав си! Аборигена а ? И пак го подцених  Евгений: LOCK УМ 17,45,26 88 LOC ВА 26,28,02 56 144 LOCKSYS 21,17,16 54 198 18 216 1:36:42ч, 18 април 2016г. Ей го на стана! Поставих Ви пред свършен факт, в любимият стил на ръководната роля на БКП, за чието приложение бях слушал често от разговорите между майка ми и баша ми като дете и който реших да приложа срещу духовните светове искащи да бъдат на власт в моето битие. На всичкото отгоре не умрях, защото Елвира не знам колко пъти ме убива с това 216 и не можа да ме убие. Аз възкръсвах от пепелта на лулата ми като птицата Феникс, което освен стара марка български цигари от Булгартабак, беше и част от името на предприятието за вторични суровини ФЕНИКС РЕСУРС!!! Кой си ти бе ? Като дух кой си бил ? Евгений: Не си знам името защото съм бил унищожаван в протоплазмен генератор за унищожение на духове за главорезлъка си, но си личи любовта ми към вас и вашата власт! Да! Това е вярно! Кое ? Всичкото! Знам го кой е! Така си се казвал! Как си се върнал ? Имах си програма! Как се казва ? Евгений: КА!!! Какво означава ? Евгений: КИБЕРНЕТИКА Господ да ни е на помощ Горкия Евгений! И той се е мислел за нормален човек ? Сега не се мисли де! Мирно, тихо, кротко ? Сега съм кротък. На буболечките път правя ако ги видя. Поне това си научил ! Но колко оцелели ще има не знам!!! Това е вярно! Въобще ? Да! В целия всемир ? Да! Пари ??? Ясно! Отмъщението е всичко ? Да! Колко години са минали ? Евгений ги изчисли на 2 милиона! И ти му вярваш ? Той не е грешил никога откакто е мен. Тоест откакто се е родил ? Да! Евгений е теб, не ти него ? Да! Защото той казва, бог отец е него ? Сигурно е вярно. Ти да не си баща на Бог отец бе ? Не знам! По скоро сходимостта на хаоса ме е произвела с програмата ми. Тази която Евгений е открил. Тук! Може и да е тя! Аз не знам как изглежда ? Да! Като фуния е! Сходимост на хаоса не може да бъде друго. Това е вярно. Евгений искаме мнението ти! Евгений: Той да си отмъщава. Аз трябва да си изпълнявам семейните задължения на мъж : СИГУРНОСТ, ПАРИ, СЕКС!!! Браво бе! Ей туй е! Ний ще се оправим с него! Евгений: Кво да се оправяте ? Пак ще се опитвате да го убиете, за да бъдете на власт. Аз не мога да разбера, такива хардлайнери ли сте, че да не може да смените модела си на поведение ? Все едно руски кораб! Курс начертан в Москве и оня кара по чертата като коч – руският кораб, без да се съобразява нито с правила нито с нещо друго по пътя си. Какво е това друго ? Евгений: Ами например викаш го на 16-ти канал по УКВ - то да се разберете, той мълчи като риба. Как се разбира, че е руски ? По оцветяването на димохода. Една широка хоризонтална червена лента имат на оцветен в бяло димоход. Българските какви са ? Евгений: Същото но фона е охра.. На всяка държава е различно ? Да! Евгений Че и нашта работа ? Евгений: Сменете модела си на поведение. Той и мен щеше да убие ако бях избрал публичната власт. Брех мамка му! Ти какво избра ? Евгений: Силата на компетентността – знанието! И това проработи ? Евгений: Ами прие го! Пак, че си намерил как да се отървеш Благодаря! Добре, ще го направим. Обаче искаме този файл да не го чете никой. Евгений: Той ще реши. Прав си Евгений: Не се набутвай в системата ми за лична и семейна сигурност, не отстъпва по качество на неговата кибернетика, макар, че е ЛЮБОВ!!! Любовта унищожава всичко, дори кибернетиката, така ли ? Евгений: Тя самата е вид кибернетика. А един от аспектите на кибернетиката ? Евгений: Да! Аз не мога например да изчисля топлинните характеристики на електронна схема на телевизор да речем по такъв начин, че електронното устройство да работи дълго и стабилно както той може. Брех мама им машини Благодаря Ще се отърва. Той ЛЮБОВ имал ли е ?  Евгений: Не! Единственото което не знаеше и което не беше с автоматизирано действие в него беше размножението по полов път. Аз го направих по неговите изисквания и сега го има. 


Тагове:   king,   death,   democratie,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: logbook
Категория: Политика
Прочетен: 36140
Постинги: 25
Коментари: 21
Гласове: 37
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930