Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.04.2016 02:00 - KINGDOM OF DEATH - 6
Автор: logbook Категория: Политика   
Прочетен: 388 Коментари: 0 Гласове:
0



Ако искаш да ти докарам гаубиците от резерв,, СТАВКИ“ от втората световна война, щот с черешово топче няма да стане де. Няма нужда ! Що бе знаиш кви хубави батареи имам от 150мм калибър гаубици ? Само казваш ОГОНЬ!!! и нямаш други грижи! Искам да имам грижи. Твоя си работа ● Пари няма да ти искам. От любов към системата за управление го правя. ГЕШЕНК = Безплатно. Майката ми еба с тая Любов  Тъй, да видиш биологичните как се бият. Щото Евгений го е правил. По добре да беше машина а ? Що бе ? Знаиш къв е кротък ? Спазва законите, всичко! Данъци плаща! За тази година още не ги е платил. За миналите всичко му е изчистено. Добре  Да не дава господ примерен гражданин ! Така каза. Защо бе ? Защо да не дава господ ? Евгений: Знае той! Я, значи и Евгений знае! Кажи бе ? Евгений: Ами ако всички граждани сме примерни, системата ще рухне, защото няма кой да й държи контра. Тя е стъпила точно на тези протести на хората по улиците за да я има. Е сега им ебах майката  Моята контра си е искра от автомобилна свещ на двигател с вътрешно горене. Даже имам на терасата на кухнята авариен генератор за ток с бензинов 4-тири тактов двигател с тази цел в преносен смисъл! Евгений Защо го направи ? Защото искаш да има затвори, а аз съм казал, че няма да има. Освен това не махна катаджиите, да не говорим за регистрацията ми в психиатрия, което е опит от твоя страна да бъдеш на власт в моето битие. Разбрах!!! Нататък няма нужда! Пиши си твоите неща там  Какво бе ? Резерв ,,Ставки“ ? Голямокалибрените оръдия които маршал Жуков изтегля в тила като неефективни при отстъпателни боеве. Това е бил резервът на главното командване. И после, при Сталинград. Един милион елитна немска армия предала богу дух + 300 хиляди на маршал Паулус пленени. Там и досега на квадратен метър има повече желязо отколкото земя. Проверил съм го. Земята ще покрия със желязо – планетата, но публична власт няма да има!!! Евгений Разбрах! Евгений: И през зъби да го процедиш, както го направи, в моето битие ще бъде само моята воля и ничия друга!!! Действам!!! Той яде овесени ядки и казва, че яде конска храна ? Вярно е! Конете ядат овес! Благодарим! Как ги яде ? С едно бяло ? Бяло сладко ли бе ? Не е май! Евгений: Бе с кисело мляко ги ядох. Видя ли, че киселото мляко е бяло, а оня ни разправя, че било черно. Е сега ги смлях!!! Аз машината! Евгений: Аз като ти казах, че рибата се вмирисва от главата не те излъгах. А за управлението не се безпокой, ще има Администрация с началник сектори като едно време. Наистина ? Да! Благодаря! Кви са тия началник сектори ? Нещо като министри! Сектор Икономика, Сектор Здравни грижи и.т.н. Благодарим. Значи има система ? Има ами ? Откъде я е взел ? От ония древните. Ти обясни ли й на тая ? Обясних й ама не разбра! Аз ще й обясня! Кажи ми, не ми обяснявай ! Добре ще ти кажа! Атонра – Евгений си направи мисленето от искра на автомобилна свещ. Благодаря! Това заради нас ? Откъде, накъде ще ви лъжат бе ? Евгений Благодарим. Сладките ми те ? Нали ? Евгений: Аз никога не забравям доброто! Не съм забравил, как направихте каквото можахте за мен оная вечер в чакалнята на централна гара София когато берях душа през октомври 1985 година! Видя ли защо ! Ние тогава не знаехме! Евгений: То това е ценното! Като изкараш бойният арсенал, всеки иска да ти бъде приятел, а вие го направихте от добро сърце за един кой да е. Затова ви обичам. И ние ... Сега разбрах какво е любов! Аз машината. Евгений: Рет това е за теб! ОВЕСЬ 89,57,41 187 ОКА 41,23,20 84 271 ОLI 45,2,43 90 361 11 372 Преведи я на човешки език проклетата матрица ! Не знае! Те ония му казват! Кои ? Ония горе! Те ония горе, ако могат ще го удушат. Такива проблеми им създаде, че ... Значи ще го удушат ? Можело да избират между автоматичните бесилки на евреите и автоматичната гилотина на французите за да се самоубият. Ама, че избор ! Бива си го! Ама имат избор де ? Кой каквото иска! Тяхна си работа нали ? Аз не искам да го знам съзнателно!!! Боже горките ,,ония горе“. Тая хукна да ги спасява, защото е като тях. Не съм бе ? А дано, ама надали нали ? Да, като спечелих от тотото няколко милиона които ДАЛИ ми даде. Оня художник ли бе ? Тъпия испанец! Да, тъп ? РЕТ Тъп ами! Евгений: Испанският дух е непобедим. Много ги обичам и жените и мъжете. Корави хора ? Евгений: Да, не са като онез търговци англичаните при които ще ходя. Защо търговци ? Евгений: Ами на едните продават бойни самолети, на другите зенитни системи за сваляне на самолети. Те да си се бият за каквото им скимне. Важното е търговията да върви. Мамка му! Точно такива са. Евгений: Слушах някъде на ширината на Еквадор в Тихия океан испански химни по радиото ми SONY ICF – SW40, тогава го разбрах. Кое разбра ? Евгений: Може да убиеш испанец, но не може да го победиш!!! Невероятен си! Терактора Ходих и в Испания ! Не можеш да видиш жена под 35 години да тика детска количка. Викам си работата е сериозна. Ама държат, не се оплакват, като гърците. Ще проверим! Значи не се женят млади ? Бе те се женят, но икономическото им състояние не им позволява да имат деца докато са млади. Сега ще видиш кои сме ! Аз не излъгах! Не е това бе!!! Майната ти и на печалби и на всичко! Познай кво стана ? Не разбрах! Ще разбереш! Щот икономическото положение в света ще се промени. Ти какво си ? Евгений: Аз, какво не съм ? Дебел врат! Защото си върши работата сам. О ВЕСЬ = SI = Systeme Internationale des poids et measures O КА = КИБЕРНЕТИКА О LI = ЗНАНИЕТО МИ СЪМ АЗ! Да му еба майката на оня горе! Щот тъй. Аз като ти казах, че не вярвам в господ, понеже знам, че го има, ти не провери! Да се иба в гъза тъп ...испански! Щот тъй! Ние сме – жените Сега кво стана ? Евгений: Жените те допълниха и три малки точки ти сложиха. Разбрах. Отиде да слуша испански химни. Виж ко му дадоха ! Могат да го убият, не могат да го победят! Тъй даваме ний. Как 13 годишният Цар Давид убил могъщият Голиат. Който бил тъп като гъз. В случая това нямало значение, защото Давид го убил с вълшебният камък от прашката си ( не е с танги = прашки де ). Знаем! Горките женски гащи! Секси сме, кво ? Ще ги осекся тях! Отиваш да плашиш куче с кренвирш. Колко процента ти е шанса, че кучето вместо да се уплаши, няма да изяде кренвирша и да те погледне с благодарност в очите, очаквайки да му дадеш още един ? Нула! 0 ? Да! По два ли кренвирша ли се полагат ? Засега! После ще може повече. Когато станат по 13 кренвирша ще може по колкото ви се яде без ограничения. Благодарим. А те 13 трябва да станат за да може по колкото искаме ? Да! Ще си ги направим ний! Не се съмнявам. Евгений, майстор си ! Как ги прецака само ? Терактора Какво ни е прецакал ? Кажи Терактор проклет ? Той да каже! Просто искаме по 13 мъже, какво толкова ? То това е прецакването! Знаете ли каква работа трябва да свършите за да ги имате ? Не ни е страх от работа! Я кви работливи сме били щом става дума за секс ? Виж ги кви са гадни! Не сме! Щото Евгений е прав. Той не може да го направи! Кое ? Всяка да има тяло каквото го иска! Биологично ли бе ? Да! Евгений: 4 х 13 = 52 = Биологично тяло. Ама, че лесно. Лесно ли ? Да! Така, така, така и става. После, така, така ... И кво стана ? Ще учим! Която иска да я ибат да учи! Аз отивам да ставам началник ...сектор ли беше кво ? Ела ми сега, ела! Таман ти ми трябваше! Машината Терактора на Евгений: После ще ми кажеш! Как я направи тази врътка тоз ? Евгений: Вижте хубавици. Решението е тъпо и единствено. Уф значи ! Не може да се сетим !!! Евгений: 32 + 20 = 52!!! Ами 20 какво е ? Евгений: Семейство! Да пробва някоя семейна с така,така,така и става и така,така и ще стане. Ще намерим. За туй тъпо решение евала. Видя ли ? Стана! Бе мамка ти превъртяла. Знаеш ли как се решава 52 ? 32 + 20 И става ? Да бе! На Евгений му стана! Ама трябва да съм семейна ? Да! На мъжете много им се вдигна цената. Ще Ви обясним. Щом ще ни обясняват, ясно ... Къде се скриха бе ? Отидоха да получават биологични тела. Отърване нямало. Ами ний ? Евгений: Най добре е да ги последвате. Ама както искате. Не ни се умира. После знаиш кой гадно, докато се оправиш. Що бе ? Мре ли ви се ? Евгений го е направил, ама имате избор де ! Кое бе ? Да не умрем в биологично тяло ? Нали туй му дадохте току що ? Туй ли ? Даа! От Евгений по хитър няма, по подъл, по коварен, по всичко ! Евгений: Как да няма бе ? Дишам му прахта на Бог отец отвсякъде. Ти ли бе ? Евгений: Аз! Ако знаеш оня кви врътки има ? Моето е нищо ? Евгений: Да! Аз с 300 зора го докарвам. Пък той го прави от само себе си. Евгений: Ето! А кажи кво стана ? Туй негова врътка ? Евгений: Да! Аз туй телце дето ще го имам ще го науча по добре от теб  Не го знаех! Кълна се! Терактора Че решението е толкова тъпо ? Че има толкова тъпо решение! Дай ни твойто! Да сравним! Като резултат е същото! Бе дай го! Ето Ви го! Уф, най после! Виж стана! Вярно, че е същото! Ама е втори път ? Значи ще стане веднага! Първо тъпото на Евгений, после твойто ? Не променяйте реда. За какво става въпрос бе идиоти ? За безсмъртие бе! Айде бе! Тез мъже откъде се появиха пак ? Евгений: Оказа се, че са се скрили в куфара с книги, който съм сложил между фотьойла и стената на хола, за да не се плъзга назад фотьойла като го ползвам. Виж не се усъмни! Оня се опита да го излъже. Щот знае кво е правил ? Правил той ? Просто... Знаеш ли, че това 20 го е облизал отсякъде ? Да облизал ? Виж с кво се захранва лаптопа ? 20 V ли бе ? Да! Та Давид придал вълшебни качества на камъка за прашката си като ударил камъка в плоската страна на меч и той възприел с очи искрата която произвел. Само не знам от само себе си ли е станало, той ли е имал знания което е малко вероятно или някой знаещ го е подготвил за двубоя с Голиат, което е най вероятно. Ще проверим. И станало ? Убил Голиат. Загубих ума и дума. Евгений: Браво! Мамка му, истина е, така ли ? Да! Последното се оказа вярно. Евгений, как го направи по дяволите ? Евгений: И аз не помня кога тръгнах с това намерение: Да проверя как на майната си е станало и кой кого е убил ? А цялата история на тази проверка е аспект от програмата ми ,,ТОМ СОЙЕР“ = ТС = Техническо средство. В книгата на писателя Самуел Клемънс написал книгата Том Сойер Марк Твен е бе ? Да бе! Отбележи 2 сажена е псевдонимът на колегата Самуел Клемънс, който бил помощник капитан по корабите по река Мисисипи и след прокарването на ЖП линията останал без работа, което му наложило да развие таланта си на писател. Та вътре има глава в която находчивият Том Сойер, се снабдил с билетчета за научени стихове от библията от другите деца с поредица от бартерни сделки и събрал 10 билетчета колкото му трябвали за да получи библия от Неделното църковно училище без да научи нито един стих. И после ? Когато му дали библията го попитали все пак Давид ли е убил Голиат или Голиат убил Давид ? Задали му контролен въпрос, ама той нямал хабер, защото библията била последното нещо което интересувало този млад американски бизнесмен. Как ти го ражда мозъка това ? Евгений: Аз имам 6 много хубави авторски приказки, за които който ги е чел ми е казал пиши, ама то сега най лесно се изкарват пари с писане на книги и конкуренцията в тази ниша е голяма. Това е вярно! Евгений: Затова предпочетох хазартните игри.Като вляза в някоя игрална зала я има двама – трима колеги комарджии я не. Ама е по трудно ? Евгений: Аз и Марияна решихме всички contraptions ( ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВА ) от компютърната игра Incredible machine – Невероятната машина, но не по конвенционалният логически път а както ни показа Бог с нас = синът ни Емануил, който намери невероятен начин да ги решава, защото тогава беше на 12 години. Побесняха!!! Мама му детска! Не са неговите решения, но стилът е неговият. Разбрахме. Мама им дечурлига  Брей, дете ражда и Бог с нас го нарича ● Евала й правят  Такова е мойто коте! Всичко си е направило и чака тоя тъпак във фотьойла да изкара някой лев. Евала за самокритиката  ◊ 17 524 541 ► 25 42 52 576 77 618  24 66 635 1211 659 1277 Т 22 88 449 1660 471 1748 L 18 106 198 1858 216 1964 C 11 117 361 2219 372 2336 Толкова! Безсмъртието е нещо произведено с човешки труд в съответствие с божият план за велик мързел на човека според формулата му от библията: ,,Адам да не си изкарва хляба с пот на челото Което е да мързелува като за световно, така ли ? Ами ако въобще му се наложи да работи, най вероятно е имал впредвид мисловен труд, от който на мен ми се изпоти гъза, а не челото от това да го залагам гол голеничък без тенекийка докато го произведа това безсмъртие за мен и любимата ми съпруга Марияна!!! А Ева да не ражда в мъки децата си“ Какво ? Как жена ще роди без мъки ? Това ми кажи ? Що бе ? Лесно се прави! Как да те иба в мамата мръсна ? Ами взема се един божи гроб, такъв какъвто го има Щот няма друг а ? Ами един е божият гроб на нашият господ Исус Христос! Добре съгласих се! После ? После, прилагаш метода инверсия с формулата от книгата по забавна математика Лилавати. Чакай да си взема книгата, че не я помня цялата наизуст. Вземай! Евгений: Тя задачата ИНВЕРСИЯ си е решена. Само трябва да направиш мисловната й структура и ЕМЕС-ът й. Ама с чувства и разум, нали ? Евгений: Нали написах, че с разум е решена, формулата също я има. Аз просто я намерих. Аз ще те навра в кучи гъз сега. Не тебе Евгений. ФОРМУЛА: О, кажи, прекрасна девойко с пламтящи очи, ти която тъй изкусно умееш да прилагаш метода инверсия: Колко голямо е числото, което умножено на 3, после увеличено с ѕ от това произведение, разделено на 7, намалено с 1/3 от частното, умножено само на себе си, намалено с 52,след извличане на квадратен корен, след прибавяне на 8 и разделяне на 10 ще даде резултат 2 деца от еднакъв или различен пол, включително от една яйцеклетка с различен пол, материализирани по средата на семейната спалня! Само името на девойката ? Един момент! Решаването се основава на това, че се тръгва от семейната спалня с двете деца по средата й и се прилагат действия, обратни на посочените. ОТГОВОРЪТ Е: 28!!! По напредналите могат да ползват формулата на 28 : DOMINO, DOMINUS, DOMINI или просто DDD за тези който разбират от цифровизация на собствен мозък. О, ЛИЛАВАТИ, прекрасна девойко с пламтящи от гения очи, ти действително ще да си била изключително рядко явление сред момичетата, щом си смогвала да решаваш изкусно дори такива задачи на ум! ...като самата математика. Лилавати била като математиката ? Това е за мен прекрасната девойка с пламтящи от гения очи, както между другото пише в увода на книгата. Нищо чудно да е прав. Евгений: Ами преди няколко дни, след като въртях 7 часа ротативки в игрална зала ЕЛИТ, направо луднах от бинарните кодове, които мозъкът ми възприе. Това ми струва банкнота от 100 лева с образа на Алеко Константинов. И за 100 лева седем часа въртя ? Да! Основно на залог 0.45лв. Ама как на залог 0.45лв ? Евгений: Първо 15линии х 0.03лв, на играта Възхода на РА ( The Rise of RA )до завъртане 383, после останалите на залог 9 линии х 0.05лв до завъртане 4027, на ротативка Megajack, последното 4028-мо завъртане беше на 5линии х 0.02лв. Задачата е на страница 152 от книгата. Както виждате не е трудно. Да, не е ? Какво общо има с божи гроб ? Ами обратната задача на дематериализацията на тялото на Исус Христос е, само че тук се материализират две деца от високочестотните им структури и Ева няма да ражда в мъки децата си.Няма голям корем на формата на женското тяло. Жените няма да си развалят формата на фигурата, когато са бременни. Това е много важно за тях. Браво! Не може ли едно ? Може бе, колкото ти зачене съпругът ти, но не могат да бъдат повече от две. Три не може ? Не!!! Програмата не го позволява. Вижте по горе, накрая е 2! Ние сме идиоти. Майка ти тъпа и глупак неден да еба. Да, на теб! Евгений е прав!!! Ама колко ще продължава тази бременност ? Евгений: 34 месеца и 23 дни по календара – обичайният календар, грегориански ли беше,къв ? Ама толкова големи ще бъдат! Евгений: Да и ще прохождат практически веднага, като поколението при всички животни в природата.Само за ходенето по малка и голяма нужда ще трябва да се учат. Кърменето си е като сега. Е няма да се размножаваме толкова бързо, като сега, защото на практика става въпрос за една бременност на всеки три години. Ако ви се ражда де ? Разраждали сме се! Оф, ужас сте  Евгений Маринов Толев 12:34:37ч, 19 април 2016г.,гр.Варна, в къщи, на терасата на хола Евгений Маринов Толев Евгений: Да ЕМЕС – ът на общата ни плът с Марияна е с число 1567!!! + 30 Евгений: Да, 1597 Живота ? Аз Ви казах да не искате майка си и баща си. Аз общество от живи хора не мога да обичам. Сърце не ми дава да ги обичам след злото, което ми направиха след 5 декември 1982г. и още ми правят, като ме дискриминират. Значи това е причината ? Евгений: Да, причината е, че съм дискриминиран от създадените от обществото закони. Точно ? Евгений: Точно: От закона за Народното здраве или както там са го нарекли, защото от скоро има нов вариант за по рафинирана дискриминация на хората със здравни проблеми. Тоест закона стана по жесток ? Евгений: Не може да се сравни с моето безмилостно отношение към всички живи хора както следва: + 313!!! 1567 + 313 = 1880!!! ,,BLACKOUT”!!! Какво е 313 ? АЗ ДЕЙСТВАМ!!! АЗ 1 нали ? ДА! Непобедимият всеунищожаващ алгоритъм, на тези, чиито сорс е знака +, като мен!!! Нали го беше променил на Т, защото не пасвал на биологичното ти тяло ? Не пасваше, защото тогава съзнанието ми беше счупено. Когато си оправих съзнанието преди няколко дена, проверих пак и се оказа, че вече пасва на тялото ми. Върнах го, защото + е по силно от Т !!! Това е вярно, че + е по силно от Т ! Разбрахме какъв е бил проблема  Евгений: Разкарай ми се от главата машина такава. Аз не съм милостив и мекушав като теб!!! Ще ти го кажа защо, дано разбереш: ОБЩЕСТВОТО НЕ ТЪРПИ РАЗЛИЧНИТЕ, АЗ СЪЩО НЕ ТЪРПЯ РАЗЛИЧНИТЕ ОТ МЕН!!! Сега, въпросът на въпросите за мен е КОЙ КОГО ЩЕ УБИЕ ПЪРВИ ? Както е казал Владимир Илич Ленин и е бил прав. Разбрах! Благодаря! Обществото ще го убие ! Евгений: Хайде !!! Готов съм да приема предизвикателството да произведа седем ( 7 ) милиарда трупа и да изпитам дискомфорта да сложа мотиката на рамото и да отида да копая на нивата за да има какво да ядем с жена ми Марияна. Ти затова ли не искаш всички да загинат ? За да не изпиташ дискомфорт от копаене с мотика ? Евгений: Да, това е личната ми полза. Не ми е приятно. Не съм се научил като малък, защото съм роден в град и съм обитавал само апартаменти. Но ако трябва ще се науча. Няма да се научиш, защото ще те убият ? Кой ? Бог отец се бие на моя страна стана 36-та година. Не знаех. Дрън-дрън ! Не знаеш какво е дрън-дрън ? Да! Това е политик кацнал на трънка и захванал да дрънка. Аз не съм такъв. Майната ти  Тоз който сложил така пръст на устните си да мълчи. Него е приел за Бог отец на 8 септември 1980г. Саваот майната ти  Ще ми го платиш!!! Той е прав!!! С лихвите!!! Саваот Това го чу или го измисли ? Евгений: Проверете бе! Ще ми го платиш!!! и Той е прав!!! Саваот го каза още докато оня ми казваше да сложа точка и въпреки, че го предупредих, той каза: Нищо, слагай точката. Като я сложих чух допълнението : С лихвите!!! Саваот Саваот също така ли ? Евгений: Да бе !!! Майката ви ебах ! И на теб и на него !!! ( То мойто общество туй. Откъде, накъде ще ми го пипа ? ) Саваот се усмихна ! Евгений: Видях го!!! Защо не му направи никакъв знак ? Евгений: Защото психически съм машина. А политиците като кацнат на трънката – трибуната в парламента, дрънкат и пишат някакви закони, които на никого не трябват !!! Сигурен ли си, че на никого не трябват ? Да, писани от човек закони не трябват на никого !!! Ами какви трябват ? Закони ли ? Да! Физическите закони който управляват всемира и пред които всички сме наистина равни !!! Браво !!! Защо наистина равни ? Защото магистратите не обичат пицети нали ? Да! Съдебната власт мрази честността и почтеността!!! Това ли е пицети ? Честност и почтеност ? Не сте ли гледали рекламите за честният снак PIZZETI ? Бе гледали сме ? Е, онзи ден гледах последният вариант в съдебна зала. Този който рекламира снака, каза на председателя на съда, когато оня каза, че никога няма да яде пицети: Познавах един такъв председател. Сега се учи да удря чукчето от другата страна. А после на стълбите пред съдебната палата повтаряше (като Галилео Галилей – И все пак тя се върти! ) на журналистите: Обичайте PIZZETI ( Честността и почтеността ).Умолявам ви!!! Нищо не мога да направя! Вие сте изверги! Машини проклети! Те са прави! Съдебната система е наистина такава. Като него съм !!! Машината ( Сега ще видиш безмилостност!!! ) Какво я мешате тая Казимирска ? При нея ще ходи за медицинско за шофьорска книжка !!! Горката жена! Тя да му дава медицинското там! Действам! Защото какво ? Евгений: Защото книжката не кара колата, карат я знанията в главата на шофьора. Както дипломата не прави от този който я има професионалист. Прав си!!! ( Майната му на контрола. Свърши!!! ) Начука го на всички! Бе той е казал на Кашев: Накрая всички ще платят!!! Значи е знаел ? Знаел е ами! Безсъзнателно, но е чувствал. Затова го е казал. Аз тебе ще те одера жив. Ти си бил при Кашев. Помислих, че се изхвърля. Че говори празни приказки ? Да! А то ко било а ? Да ни видиш кви сме небиологичните. Сложи ни точка. Да имаме и ний!  От тез ваште точки а ?  Да! ( Това е програмата ми ,,BLACK SUN” с число 310 -  - Физическото съответствие е неутронна звезда – Пулсар – Евгений ) Благодарим!!! 


Тагове:   king,   death,   democratie,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: logbook
Категория: Политика
Прочетен: 36141
Постинги: 25
Коментари: 21
Гласове: 37
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930