Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.10.2011 11:41 - ЗЕФИР
Автор: logbook Категория: Политика   
Прочетен: 426 Коментари: 0 Гласове:
0



 ,,Правя каквото е нужно, да става каквото трябва"

Аз не воювам против съдбата, аз я следвам. Това е моята воля.

Ще убивам докато оцелеят само тези, които се държат човешки с мен .Тях няма как да убия, защото аз убивам за липса на човешко отношение към мен.
По този начин всички оцелели ще имат човешко отношение към мен.
АЗ УБИВАМ ВСЕКИ ,КОЙТО НЕ ПРОЯВИ ЧОВЕШКО ОТНОШЕНИЕ КЪМ МЕН, НЕЗАВИСИМО ДАЛИ Е ЧОВЕК ИЛИ ИНСТИТУЦИЯ !
ВСЯКА УПОТРЕБА НА ПРИНУДА СРЕЩУ МЕН, СЕМЕЙСТВОТО МИ И СОБСТВЕНОСТТА МИ Е ЛИПСА НА ЧОВЕШКО ОТНОШЕНИЕ КЪМ МЕН !
Аз постигнах идеалното убийство, защото убивам безсъзнателно по мисловен път, а това не може да бъде санкционирано от никакъв закон. Гордея се със себе си !
За какво ми е общество, което няма човешко отношение към мен. То не ми трябва.
Аз не бягам, защото убивам без да мисля и да го съзнавам.
Тази съставна матрица ,която съм нарекъл ,,ЗЕФИР" ще продължи да действа до 2034 година ,когато няма да са останали човек или институция ,които да не се държат човешки с мен.
Продължителност на действие на ,,ЗЕФИР " - 23 години.
Когато Зефир престане да действа аз ще бъда на 77 години.

Аз отмъстих на обществото за причиненото ми зло когато бях на 23 години ! - / на 8 - ми Септември 1980 г от шефа на УБО - генерал Илия Симеонов Кашев /  

Евгений Толев 



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: logbook
Категория: Политика
Прочетен: 36148
Постинги: 25
Коментари: 21
Гласове: 37
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930